Nákupný košík

0 položiek
 
Linky

Spolupracujeme:




 

 

 

Add me to Skype

 

 

 

 

 

Zľavnený tovar

 

 

 


Airsofter.skon
 

Výrobcovia

FAQ - Často kladené otázky



 


 

Objednal som si tovar. Kedy mi ho doručíte?
Objednaný tovar expedujeme do 24 hodín (do jedného pracovného dňa). Balíky expedujeme raz denne. Ak si svoju objednávku vytvorili po 16:00, tak balík bude odoslaný až nasledovný pracovný deň.

 

Koľko trvá pošte doručenie?
To závisí od toho akou triedou. Prvou triedou jeden až dva dni. Druhou dva až tri dni.  

 

Koľko trvá doručenie kuriérom?
Kuriérska spoločnosť zaručí expresnú prepravu tvojej objednávky. Balík dostaneš už nasledovný (pracovný) deň. Kuriérska spoločnosť vyzdvyhuje tovar vždy do 14:00, čiže ak si odoslal objednávku po druhej hodine, tvoj balík bude expedovaný nasledovný deň.

 

Odosielate balíky aj cez víkend?
Áno, balíky odosielame Slovenskou Poštou aj v sobotu, do 12:00. Nakoľko v nedelu je pošta zatvorená, objednávky expedujeme až v pondelok. Kuriérske spoločnosti bohužial nedoručujú cez víkend.

 

Kedy posielate tovar zadarmo?
Pre Free Shipping sme stanovili hranicu 30 eur, tzn. každý nákup, ktorý prekročí túto (cenovú hranicu) môže byť expedovaný zadarmo (Slovenskou Poštou). Nakupujúci si taktiež môže vybrať iné dodacie formy pri checkoute. Free shipping je aj na akciový tovar, ktorý je vždy poznačený s štítkom Skladom - Zadarmo poštovné.

 

Čo znamenajú statusy objednávok, ktoré mi posielate mailom?
Spracováva sa – Náš systém zachytil tvoju objednávku
Potvrdená – Náš pracovník potvrdzuje tvoju objednávku a zaoberá sa s ňou.
Zaplatená – Po zaplatení objednávky prostr. platobného terminálu PayPal, alebo po obdržaní platby po prevode na účet sa status tvojej objednávky zmení na zaplatenú. Znamená to, že platba prebehla úspešne.
Zrušená – Ak si zadal objednávku a rušíš ju z nejakého dôvodu, status sa mení na zrušenú.
Odoslaná – Tvoja objednávka bola úspešne expedovaná.

 

Koľko tovaru máte skladom?
Skladom máme asi 90% tovaru ktorý je aj na našej webovej stránke. Na tovar ktorý nemáme skladom a je dlhšia čakacia doba (napr. pri niektorých taktických vestách), táto skutočnosť je poznačená v popise produktu. Vypredaný tovar je taktiež vyznačený. 

 

Čo sa stane ak nepreberiem balík?
Ak ste si objednali balík na dobierku a nepreberáte ju, spôsobujete tým škodu našej spoločnosti. V tomto prípade predávajúci môže voči kupujúcemu uplatňovať nárok na náhradu vzniknutej škody (vrátane ušlého zisku až do výšky 30% z hodnoty objednávky), ako aj náhradu dopravných a manipulačných nákladov spojených s realizáciou príslušnej objednávky. O možnostiach bezplatného zrušenia objednávky sa môžete dočítať v obchodných podmienkach.

 

Chcem si kúpiť tovar ale bol by som zvedavý na podrobnejšie detaily.
Ponúkame jedinečný zákaznícky servis. Zašli nám tvoju otázku a odpovieme na ňu do 24h. Môžeš nám napísať aj cez Skype, nájdeš nás pod menom airsoftersk. Taktiež nás môžete skontaktovať na tel. čísle: +421 (0)948 199 412

 

Pay Pal účtuje 3,5% poplatok za každú transakciu, prečo sa mi s ním oplatí platiť?
Poplatok a náklady ktoré vzniknú pri transakcií PayPalom znáša naša firma, čiže vašej peňaženky sa to nedotkne. Oplatí sa vám najmä preto, lebo predíte ďalšej byrokracii na pošte a balík sa k Vám dostane rýchlejšie.

 

Nepoznám Pay Pal, je bezpečný?
Pay Pal je všeobecne (a svetovo) uznávaný platobný modul, ktorý je profesionálne zabezpečený.

 

Sledujem Vás na Facebooku, načo vám je Twitter?
Twitter je mikroblogovacia sieť a informačný kanál ktorý využívame najmä na informovanie zákazníkov o dostupnosti, doplnený tovaru. Nevadí ak nie ste zaregistrovaný na sieti Twitter, live feed máme zabudovaný aj do webstránky.

 

 

Máte aj iné otázky? Napíšte nám ich do mailu na info [@] airsofter.sk! Ďakujeme.